Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547537
     NannaH

      Hey!

      Jeg har længe gerne ville læse medicin på Universitetet, men det er sådan, at det kræver et højt snit, som jeg ikke har fået. Så jeg har tænkt mig at søge ind på kvote 2, og har hørt at frivilligt arbejde vil være godt at have på sit CV.

      Det skal have noget med mennesker at gøre. Så jeg vil høre om i har nogle erfaringer med det område, eller har hørt nogle gode steder eller jobs.
      Det skal gerne foregå i Asien, og helst Sydøst Asien.

      Hilsen NannaH

      #3547601
       karenpedersen

        Hej NannaH,

        Jeg har selv været frivillig i Filippinerne for 6 måneder siden, og ved at de har projekter rettet mod medicin og sundhed på hospitaler i områder såsom jordmoder, public health, sygepleje og tandlæge.
        Hvis du søger efter Projects Abroad, så står der mere. Det er lidt dyrt, men jeg synes det var det værd, og har haft den fedeste oplevelse ever! Jeg regner endda med at tage tilbage og besøge min værts familie og venner når jeg har tid og penge! 🙂

        Håber det hjalp lidt.

        VH Karen

        #3547713
         Anonym

          Hej.

          Tak for sit svar. Men kan man ikke kun lave det frivillige arbejde du nævner, hvis man er under en af de uddannelser?

          Hilsen NannaH

          #3547721
           karenpedersen

            Så vidt jeg forstår, så behøver du ingen tidligere uddannelse eller erfaring med arbejdsområderne. En af de hollandske veninder jeg fik mig dernede var nogle uger på et hospital fordi hun overvejede at læse noget indenfor medicin. Men det er sikkert også noget, personalet vil tage op med dig hvis du ansøger – hvad du ønsker at opnå osv. Hør dem ad på kontoret i København!

            Vh Karen

            #3547742
             Anonym

              Voluteer Aid formidler frivilligt arbejde til blandt andet HIV/AIDS projekter, skoler, børnehjem m.m. Billig formidling. http://www.vaid.dk 🙂 Stadig Pladser til januar 2015.

              #3649865
               Save A Heart

                Hej Nanna,

                Vi gør det nu muligt for frivillige uden erfaring, at arbejde på hospitalet i Tanzania. Du kan tjekke muligheden her: http://www.saveaheart.dk/frivilligt-arbejde/tanzania/

                Mange hilsner
                Sanne Larsson
                Save A Heart

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account