Dette emne har 0 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 4 år, 6 måneder siden af Astrid Pedersen.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3725879

    Hej med dig!:)

    Jeg hedder Astrid og er 18 år gammel. Jeg satte gymnasiet på stand-by før sommerferien, for at tjene nogle penge til at komme ud at rejse i Australien og Asien i 2020.

    Umiddelbart er mine planer at tage til Sydney i Januar på et tidspunkt, så Cairns og se Great Barrier Reef og så tage videre til Bali (Ubud, Sanur), tage fra Bangkok til Chiang Mai (evt. med tog), se Hanoi og ende i Hong Kong. Herefter bliver jeg desværre nødt til at rejse til Tokyo alene:/
    Men jeg er mere end åben for andre destinationer også, eller lidt ændringer i planerne;) (Så længe det er et safe place)

    Jeg har selvfølgelig tænkt mig at bo billigt, men heller ikke så billigt at det ikke er sjovt. En blanding af hoteller, hostels og Airbnb, så vi/jeg kan få sparet lidt penge nogle dage og kan bo lækkert andre.

    Jeg tager afsted med hensigten om at opleve og se en masse, fx templer, prøve junglegynger, markeder, lokale spisesteder osv. Men også for at få nogle afslappende dage hvor man kan slænger sig ved en pool eller ved stranden, tage på en lille shopping tur eller bare gå rundt og tjekke byen ud, uden at det helt vilde er sat i gang.

    Jeg er meget udadvendt og klar på en rigtig god ferie. Så hvis du også er det, så smid endelig en besked!

    Hilsen Astrid:)

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account