Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3698284
     Daniel

      Hejsa!
      Mit navn er Daniel, jeg er 20 år gammel og kommer fra Roskilde. Jeg er lige blevet færdig med gymnasiet og kunne godt tænkte mig at opleve dele af Asien i en 3-4 måneder. En backpacker tur gennem dele af Asien ville derfor være det fedeste.
      Jeg søger derfor en at rejse med der har samme rejseplaner i tankerne og også en på nogenlunde samme alder (18-25 år). Da denne rejse skal være en 3-4 måneder lang, så skal du være klar på at hive nogle måneder ud af kalenderen.

      Nogle af de ønskede destinationer
      – Japan (Must)
      – Thailand (Rundrejse i Thailand evt.)
      – Vietnam
      – Bali
      – Sydkorea

      Er dog åben for andre forslag! ?

      Jeg er klar på at opleve noget af Asiens kultur, storbyer, natur og vigtigst af alt, den asiatiske mad! ? Jeg er frisk og kan lide at stå tidligt op, så det skal du også være klar på.

      Men skriv da for mere info hvis dette vækker interesse hos dig! ?

      #3698303
       Victor

        Hej Daniel!

        Tillykke med huen for det første!
        Top fedt med dine planer om at rejse ud i verden, og Asien specielt!
        Jeg har selv rejst en del i Asien og er pt. i Nepal, som er min helt klare yndlings destination. Jeg kan VARMT anbefale at tage et smut til Nepal da landet har så unik og speciel en natur og kultur. Mine personlige oplevelser er at mange destinationer i Asien har lidt under for meget kommerciel turisme og i mine rejser savnede jeg noget ‘urørt’. Her kom Nepal ind i billedet!
        Jeg kan desværre ikke joine dit rejseeventyr selv, men hvis du er interesseret i at høre mere omkring Nepal eller vil have nogle råd, så skal du være hjertens velkommen til at kontakte mig!

        Ellers ønsker jeg dig en fantastisk tur!

        De bedste hilsner fra Victor!

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account