Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3547382
     kasper-n

      Jeg har tænkt på at tage til Egypten og Jordan til næste år til påske og vil høre om nogle har erfaringer med disse lande. Jeg tænker at tage 2 uger og vil gerne nå at dykke lidt nær dahab, se pyramider og petra. Er der andre seværdigheder jeg ikke må misse? Er det sikkert at rejse i disse lande og hvordan er transporten mellem disse sites? Andre gode råd modtages gerne

      #3547455
       Julie

        Du burde tage ud i ørkenen i Jordan. Jeg var i Wadi Rum i sommers, da min veninde fra frivillig hos beduinerne og hjalp dem med turister. Men det er virkelig en autentisk oplevelse at se hvordan de “rigtige” beduiner lever – og så er ørkenen i sig selv virkelig nice.

        #3547580
         Nanna

          Det døde hav i Jordan er virkelig noget særligt, det synes jeg du skulle overveje.Derudover kan jeg også anbefale skt katharina kloster i Egypten.
          Mht sikkerheden var jeg i Jordan i sommers, og der er ikke noget at bekymre sig om. Det er lang tid siden at jeg var i Egypten så det ved jeg ikke noget om.

          #3709733
           Jens

            Hej Nanna,

            Vi har lige været i Egypten for at dykke og det kan klart anbefales.
            Du kan evt. få besvaret dine spørgsmål om Egypten her.

            Mvh.
            Jens

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account