Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3532668
     Bent

      Hej – BEHOLD endelig forum og opdeling – måske ville det være rart om man kunne se lidt flere indlæg/emner på forside. Brugte også jysk’s forum før men det er da godt nok blevet elendigt – og dødt 🙁
      Gem også gamle guldkorn – det er møj ærgeligt at det har slettet dem på jysk.

      mvh
      Bent

      #3532672
       heffer

        Kunne være rigtig svedigt hvis I skruede op for artikel-skrivningen.

        Der er garanteret en ordentlig røvfuld frivllige som hellere end gerne deler ud af deres erfaringer omkring div. rejse destinationer.

        #3532686
         Jimmi

          Et nyt forum ala phpBB – hvis I altså har mulighed for at overflytte det eksisterende, så tråde så vidt muligt ikke går tabt.

          #3532692
           Anonym

            Jeg vil give heffer ret i at nogle flere fede artikler kunne være helt i top..
            og give jimmi ret i at et nyt forum ville være godt, syntes det kunne være fedt at når man er logget ind på sin profil. Så kan man se hvilke tråde man har læst (som man os kan nu), men syntes at man skulle kunne se når der er en ny der har skrevet i den pågældene tråd. Ved godt man kan se at der er 5 svar osv.
            Men syntes bare der skulle være en form for flag eller sådan noget?
            Også syntes jeg at profil opsætningen skulle laves fuldstændigt om.
            Syntes os at hele designet på hjemmesiden skulle laves om.

            #3532718
             Mads Andersen

              det ville også være fint hvis man kunne ændre “spam filteret” så man ikke skal skrive de mærkelige sætninger, evnt. ved at man som bruger er logget ind på sin profil.
              Syntes også jeg har oplevet, hvis jeg kommer med en lang tekst, at jeg skal dele den i to, da den ellers ikke vil uploade mine svar.

              #3533223
               apa

                Jeg oplever ofte fejl på jeres side. det kan feks være at menuen “rejsecafé” sidder helt til venstre i skærmen når jeg åbner den, ligeledes oplever jeg af og til at “opret indlæg” knappen ikke reagerer på tryk..

                Et par irriterende små ting syntes jeg 🙂

                Ellers er jeg rigtig glad for at benytte jeres side 🙂

                #3533478
                 Dagdrømmeren

                  Jeg kan ikke oprette indlæg i Jorden Rundt – der er åbenbart ingen reaktion fra “opret indlæg”-knappen.

                  Hvad med at tjekke sådanne fejl lidt oftere? Eller have et moderatorsystem, hvor man kan “anmelde” problemer/spam/lignende via. en boks? Kig evt. på Jubii’s debatforum, deres anmeldelsessystem er velfungerende.

                  Mit forslag er også at gøre hele siten mere overskuelig og pæn. Synes at den virker lidt for hjemmelavet. Faktisk søgte jeg videre efter lignende sider, da jeg googlede i første omgang, fordi siten ikke ser så professionel ud.

                  #3533479
                   Line

                    Det kunne være fedt med søgeord, så man ikke skal lede et helt debatforum igennem for at finde noget om fx Laos.

                    #3532658
                     admin

                      Kære Backpacker

                      Vi har besluttet os for at bruge 2010 på at lave en ny version af Backpacker Planet.

                      Nogle dele vil blive bevaret, nogle vil forsvinde og der vil komme nye til.

                      Vi har selvfølgelig vores idéer, men dine idéer er naturligvis vigtigst, og derfor vil vi gerne høre fra dig.

                      Hvad er godt ved Backpacker Planet?

                      Hvad er skidt eller mindre godt?

                      Er der noget vi mangler eller bare noget vi kan blive bedre til?

                      Vi vil meget gerne høre fra dig – du kan enten svare på dette indlæg eller sende en mail til kenneth@backpackerplanet.com.

                      Mange venlige rejsehilsner

                      Folkene bag Backpacker Planet

                      #3533565
                       Whiskas

                        hmm… jeg ville måske oprette et underforum mere om rejseudstyr/praktiske ting, synes der er rigtig meget der lander i “du bestemmer…”

                        men ja et phpBB forum kunne være enormt godt, det fungerer bare og er meget nemmere at holde styr på og bruge, ved bare ikke om det ville give problemer med de andre faner? For så kunne man måske lave en helt ny hjemmeside med phpBB forum indbygget i? det har jeg ikke så meget styr på, men glæder mig til at se det 🙂

                        #3535410
                         sannepande

                          Sorry – måske lidt off topic. Men jeg kan ikke oprette et nyt indlæg, altså, jeg kan godt besvare indlæg, men altså ikke oprette indlæg – hvad gør jeg?

                          Jeg klikker på ‘opret indlæg’, og der sker ingenting.

                          Jeg går ikke ud fra, at det har noget at gøre med min browser (safari), da ‘svar’-knappen virker, når jeg besvarer indlæg.

                          #3654127
                           Willian

                            I’d like to help contribute to your site. Send me an email and I can docmuent with HD video what I’ve been cooking. I’ve taking it to extremes now. Some of the great things I’ve cooked:Rice steamedRaw Veggies vitamins that normally steam away locked inChicken (be careful!)Steakand My favorite – Scrambled Eggs, with all the fixings!

                          Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)

                          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                          Log ind med brugernavn & kodeord

                          eller    

                          Glemt dine oplysninger?

                          Create Account