Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3709442
     Louise

      Er der nogen der ved om det er til at købe en ordentlig vandrerygsæk (a la Osprey) i Hanoi? Jeg er godt med på at det sikkert er en kopi, og ikke den ægte vare man køber 🙂

      #3709445
       Claus Bruhn Carlsen

        Hej Louise

        Jeg vil foreslå at du tjekker tilbud på Osprey hos europæiske netbutikker. Købte selv en Osprey Atmos AG 65 til ca 800 kr hos Cotswold Outdoor.

        De gange vi har været i Vietnam (syd- og centralvietnam), har kopi tasker været relative dyre. Dog har jeg aldrig set en kopi Osprey der.

        Prøv eventuel app`en idealo.

        Hilsen Claus

        #3709477
         Tine

          Man kan godt få rygsække i Hanoi og er du heldig, så kan kvaliteten også være god, men udvalget er ikke stort, så du kan risikere at skulle rejse rundt med en rygsæk, som ikke passer til dig og derfor giver dig ondt i ryggen eller kommer til at skave. Jeg ville tjekke DBA, hvis jeg var dig, eller finde en rygsæk i en butik og så se om man kan få den billigere online

          #3709734
           Nikolaj

            Hej Louise

            Hvor længe skal du være afsted?

            Jeg ville personligt selv købe en vandrerygsæk hjemmefra, så du er fuldstændig KLAR når du tager afsted.

            Du kan godt være heldig, at finde nogle ganske fine rygsække – vi skal jo lige huske på, at rigtig mange rygsække faktisk produceres i asien – men jeg ville stadig uden tvivl foretrække, at have ro og god tid, når backpacker rygsækken skal vælges.

            Jeg valgte at købe denne backpacker rygsæk på 65 liter fra Highlander. God skotsk kvalitet og efter min mening perfekt i størrelse!

            Håber du kan bruge mit svar 🙂

            God rejse!

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account