Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3697580
     Helena

      Hejsa!

      Jeg håber nogen kan hjælpe mig med mit spørgsmål, uanset hvad jeg googler, synes jeg ikke lige jeg kan finde svar på det. Men ellers må næste skridt være at ringe til ambassaden.
      Min kæreste og jeg skal ud og rejse her til sommer, vi starter i Canada, rejser så til Alaska, og så går turen nedaf, gennem hele USA. Efter USA er planen enten at rejse til Mexico eller til Cuba, og derfra videre ned. Planen er vi ender i Argentina. Vi er i gang med at undersøge visumregler, vaccinationer etc. i de forskellige lande vi regner med at besøge.
      I USA står der, “Der kræves gyldig returbillet eller videregående billet til et land uden for Nordamerika og Caribien.” Vi regner med at udnytte de 90 dage så godt som muligt, men eftersom vi skal rejse videre igennem Cuba/Mexico, skal vi så have bevis på vi rejser ud fra Mexico i løbet af de 90 dage? Eller hvordan kommer man rundt om den? For vi vil jo også gerne bruge et par uger både i Cuba og i Mexico. Eller skal man fx bare købe en billet fra Argentina (ca 7-8 mdr efter vi rejser ud af USA), som man så kan afbestille om nødvendigt, og så har vi da et bevis på vi ikke har planer om at rejse tilbage til USA?
      Håber I forstod spørgsmålet.

      Helena

      #3709215
       Tommy

        Jeg ville nok kontakte den amerikanske ambassade, hvis i har en billet til at rejse fra USA og videre (bus tog) og så fra Argentina har en fly billet hjem til Danmark, burde det være nok.

        Mvh
        tommy Roadtrip.dk

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account