Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3527913
     Jannie1987

      Hej.
      Har hørt et rygte om at man kun kan bruge mobiler med 3G, uden for byerne i Australien. Er der nogen der ved om det er rigtigt?
      Jeg står nemlig og skal afsted den 2 februar og skal arbejde ca 100 km fra Sydney. Så skal have købt en ny i en fart ellers..?!
      Håber nogle kan hjælpe!

      Hilsen Jannie

      #3527914
       ihh

        Jeg brugte min helt almindelige mobil da jeg var i Australien for 3 år siden og den virkede også i central Aus. in the middle of nowhere. Så tror nok du skal klare dig. Forhør dig lidt omkring når du skal købe sim-kort om hvor meget de dækker. Ellers kan du evt købe en ny når du er kommet til Aus hvis du skulle få problemer

        #3527916
         dlkj

          Ja vent bare og find ud af det når du er der! Var på en farm langt ude på landet, og min tlf virkede, mens andre af mine co-workers telefoner ikke virkede. Og det var vist noget med hvilket abonoment og simkort vi havde. Man køber somregel australsk simkort når man er der! Det skal nok gå. Held og lykke med rejsen.

          #3527917
           Jannie1987

            Tak for svarene:D
            Så det burde altså være muligt at bruge en Nokia 6300 dernede, hvis bare jeg køber det rette sim-kort?

            #3527955
             Christina

              Hey…
              Jeg står også og skal rejse d. 2 feb også til Aus. Jeg har været forskellige steder for at forhøre mig omkring mobil.
              Jeg har alle steder fået afvide at hvis din mobil har Qualband kan den køre i alle lande. Og hvis dit teleselskab understøtter Aus kan du også bruge dit simkort. 🙂
              Håber du får en god rejse..

              #3665972
               Genasype

                Говорят, что в сети можно откопать всё. Но частенько поиски отнимают уйму времени.
                видеоуроки по установке пластиковых окон . сайт по психологии отношений
                Лучше найти большую подборку полезных видео уроков на все случаи жизни. 100% расскажут, как подэкономить, соорудить нужные вещи самостоятельно, обучиться всему у специалистов.
                фрезеруем гипсокартон . смотреть видео массажа мужчины
                Видео для любого случая: подробные рецепты, инструкции по ремонтным работам, хенд мейд, учебные пособия. Сам нашёл – вам советую.

              Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

              Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

              © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

              Log ind med brugernavn & kodeord

              eller    

              Glemt dine oplysninger?

              Create Account