Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3697865
     Anine

      Hej allesammen!

      Jeg skal rejse rundt i Centralamerika med 2 andre piger og det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg har aldrig rigtig rejst før, men har altid drømt om det.

      Vi starter i Costa Rica på et frivilligt projekt og rejser derefter igennem nabolandende og tager også til den Dominikanske repuplik.

      Som sagt glæder jeg mig rigtig meget, men jeg er begyndt at blive lidt nervøs for sikkerheden. Jeg ved godt det er farlige lande, men der er farlige steder i alle lande og jeg tænker bare at hvis man er fornuftige og undgår de steder der er rådet til at man undgår, vil det gå fint. Men jeg vil bare gerne lige høre fra andre der selv har eller kender nogen der har rejst de steder, der kan fortælle deres oplevelse af det og nogle evt. råd.

      Da jeg snakkede med min far om jeg skulle rejse derhen, var han sikker på jeg aldrig ville komme hjem igen.
      han snakkede om at der er så meget vold, mord og stoffer dernede og de ville plante stoffer på os osv. og jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er noget han virkelig mener eller om han bare vil skræmme mig. For jeg syntes det var lige voldsomt nok det han sagde….

      De steder har meget dårlig omtale, men udfra hvad jeg har læst mig frem til er det ikke rigtigt, mere. Det var vist mere i 80erne? eller sådan noget og at det er nogen virkelig undervurderede og misforståede lande – Er det rigtigt?

      Håber nogen har nogle svar 🙂

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account