Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3531253
     Fighter_88

      Går lidt med tanken om at få sparet op til endnu en tur rundt i verden.
      sidst jeg rejste var 8 måneder i Australien hvor jeg bare rejste rundt hele tiden med ryksækken og bus,

      Nu går jeg lidt med planen om at spare sammen til en bil, helst en stationcar som jeg kan smide en madras bagi og så evt sove der nogle dage og så ellers hostels.
      Nogle der har prøvet noget ligende ? ingen destination, laver en rute herhjemme som jeg så vil prøve at følge, men hvis der sker så er det bare en ny rute.. altså ikke kun et land men bare køre igennem en masse lande, og så self have lidt tid ved hvert land..
      snakker heller ikke om en tidsplan, bare rejse så længe man har penge til bilen og syntes det sjovt…

      Nogle gode erfaringer og tips ?

      #3531254
       fluer
        #3531624
         Kasper

          Jeg ved ikke hvad fiskefluer (presta.dk) har med det at gøre, men jeg har prøvet præcis det du snakker om:)

          Mig og en kammerat købte en Ford Falcon Stationwagon i Sidney og tog turen op af Østkysten med nogle afstikkere undervejs.. Vi vidste bare vi skulle være i Cairns 4 måneder senere.. Det var frihed!

          Vi fik dog aldrig købt en madras, og sov i stedet på bilsæderne :D.
          Læs mere om det hele på http://www.gapyear.dk 🙂

          #3531729
           Anonym

            test

            #3699553
             Janni

              Inden I tager afsted på et roadtrip, så kan det være en god idé at på genopfrisket teoriundervisningen igen. Jeg glemte hurtigt en del, af det som jeg have lært.

              Jeg kommer selv fra siden BedreBilist.dk, men man kan også bruge Kørekortportalen.dk.

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account