Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3687237
     Karoline

      Hejsa!

      Jeg har planer om at backpacke i Sydamerika og Melleamerikar. Planen var, at jeg gerne vil nå begge steder, men jeg er begyndt at indse, at det nok er surrealistisk, da jeg ikke har tid nok. Så derfor har jeg besluttet mig enten at backpacke i enten i Sydamerika eller Mellemamerika. Jeg har læst meget om de forskellige steder, men nu vil jeg høre jer om hvilket sted i foretrækker og hvorfor. Jeg vil egentlig meget gerne begge steder, men som sagt så er det ikke realistisk 🙂

      #3697328
       Caroline

        Jeg har to flybilletter jeg har booket til den forkerte dato. Skriv endelig hvis du kunne være interesseret i at flyve til Peru 5. Feb til 4000 kr. Pr. Billet 🙂

        #3697812
         Mads & Camilla

          Hej Karoline,

          Vi har rejst rundt de sidste 2 år, og har brugt det meste af vores tid i både Central- og Sydamerika fordi vi synes det er så fedt!

          Hvor lang tid har du at rejse i? Og hvilke lande har du overvejen at rejse til alt efter om det bliver Central- eller Sydamerika?

          Hvis du har brug for noget inspiration til hvad du skal se og opleve i både Central- og Sydamerika, så har vi skrevet om vores oplevelser på vores hjemmeside lige her:
          http://www.Backpackerne.dk
          Det kan være det kan give dig en bedre ide om, hvor du helst vil hen 😉

          Håber du finder noget inspiration, og hvis du har nogle spørgsmål er du meget velkommen til at skrive til os på vores mail her: backpackerne@hotmail.com.

          Rigtig god rejse,

          Bedste rejsehilsner,
          Mads & Camilla
          Backpackerne.dk

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account