Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3542172
     Nannaeen89

      SØGER REJSEKAMMERAT(ER) TIL TUR RUNDT I AFRIKA – 1 MÅNED FOR KUN 15.000 KR INKLUSIV >>>ALT<<<. Jeg kender en som har en masse kontakter/venner i Afrika som selv er dernede nu for måske 20 gang, og har derfor kunne give mig denne pris. Jeg har fortalt nogle ønsker til hende og hun har så lavet en hel plan for mig, dag for dag - fundet de forskellige steder for mig hvor jeg skal arbejde og bo, busruter, eller har aftalt med en lokal hun kender at vi bliver hentet. Skal blandt andet arbejde som frivillig med Arusha børn, Masai børn og vilde dyr! Og selvfølgelig også opleve Zanzibar samt en masse andre spændende ting! I prisen (de 15.000 kr) er ALT - flybilletter, vacciner, kost og logi (alle steder), transport rundt i landet, osv. Det ENESTE der ikke er med er selvfølgelig lommepenge. Hvornår turen bliver er ikke helt 100% endnu men det bliver inden året er omme! Skriv hvis i vil hører nærmere - kan også sende den plan hvor der står dag for dag hvad der skal ske, hvor vi skal bo osv. Håber at hører fra dig/Jer. Det bliver en FANTASTISK tur man ikke må gå glip af 😉 Jeg har IKKE har nogle "krav" til den/dem som kunne tænke sig at komme med - hverken af køn, alder, eller hvad det nu kunne være. Godt nok er jeg selv snart 23 men jeg kan både være lige så tosset og sprælsk som en 2 årige som jeg kan være fornuftig og "halvgammel" 😉

    Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

    Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

    © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

    Log ind med brugernavn & kodeord

    eller    

    Glemt dine oplysninger?

    Create Account