This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ~sofie~

Hej
    Jeg står og skal til Tanzania her om to uger sammen med to venner.
    Vi har tænkt os at tage til Zanzibar i ca. to uger og derefter ind til fastlandet, hvor vi gerne vil ud og se nogle dyr og prøve på at bestige Kilimanjaro.
    Undervejs vil vi prøve at opsøge noget frivilligt arbejde, hvis der er noget som byder sig.

Herefter tager vi til Indien hvor det mere bliver noget afslapning, da det kun er en måned. Så nogle gode råd, til om der er nogle ting der er værd at bruge tid på?!

Hvis der er nogen som har nogle gode råd til nogle af disse steder, eller bare nogle generalle råd, må i meget gerne skrive.. 🙂

– Sofie.

Anonym ~sofie~

Mange gange tak for det gode råd.. Det vil jeg tage til mig og snakke med de andre om det.. 🙂

arbirk2

Hej sofie,
    I vil faa meget mere ud af turen, hvis I starter paa mindre turistede steder som f.eks. Ukerewe i Victoriasoeen.
    En uge der og I foeler Jer helt hjemme og er klar til at moede turisthelvede i Arusha osv. (Med turisthelvede mener jg at folk er ved at falde over hinanden for at saelge Jer alt muligt ture, taxi, solbriller osv.)

Man kan fflyve til Mwanza og derfra sejle til Ukerewe. Og det vil ikke kost meget ekstra, da der er billigere end andre steder.

se ogsaa mwanza-guide.com eller uta.uwazi.com

Michael

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account