This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Caroline6000

Hej alle.
    Lige pt er jeg på en rejse i de asiatiske lande med en ven, var meningen at jeg kun skulle være afsted i 5 måneder, men kan se på det hele at jeg overhoved ikke er klar til at tage hjem. Men da pengene ikke er der til 9 måneder mere, så havde jeg lidt tænkt på at tage til Australien at arbejde, enten som aupair eller noget andet. Men jeg syntes det er en jungle at finde rundt i alle de forskellige ting, så vil høre om nogle af jer har nogle fif til hvor man kan finde gode familier at være aupair ved eller nogle ideer til andet arbejde. 🙂

– Caroline

Anonym lauridsen_lars@hotmail.com

Få fat i dit working holiday visa der giver dig mulighed for at arbejde i OZ i et år.
    Du kan jo undervise i Engelsk i asien og tjene ok penge for asien.
    Den med aupair er ikke dårlig, husk der er jo også danske familie der bor i asien som måske önsker en dansk au pair pige, ind på google og sög,
    Hvis du skal undervise i asien skal du have et kursus i at undervise i Engelsk som du kan tag i Thailand, ville tro du kan tjene 30000 b 5000 kr pr månde på skolen når du så kommer igang kan du lave noget undervisning, privat, eller en og söge au pair pige til oz den er jo super,lars

tjek den her scandinavianint.se om Au pair i OZ, hvad med guide for star tours eller bravo tours ved så ikke om du skal hjem og vende, men den går ikke da du jo er på farten og ville blive ude at rejse, davimaster hvis du er til dykning,ville tro det koster dig 7000 kr og blive det så kan du arbejde og tjene penge,lars

tefl certificate in pattaya eller et andet sted i Thailand har du den kan du arbejde i Thailand og undervise i engelsk

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account