Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544568
     Anonym

      Hej 🙂

      Jeg er en pige på 22 år, som vil til Australen/NZ her i starten af foråret.
      Jeg regner med at vil rejse i 3-4 måneder.
      Jeg søger en rejsepartner, der er med på nogle oplevelser, men også en der kunne være frisk på at arbejde der nede i nogle perioder .

      Skriv endelig..
      Jeannette

      #3544926
       Kasper

        Hvornår er du i Australien? 🙂
        – Jeg lander selv i Cairns d. 24/04

        #3545453
         Anja

          Hej Jeannette,
          Selvom det virker meget grænseoverskridende vil jeg råde dig til at rejse alene. Der er så mange andre backpackere og hvor end man går, er der altid nogen man kan være sammen med. Personligt synes jeg det giver så meget mere, at skulle klare sig selv – selvom der selvfølgelig altid er meget hjælp at hente hos andre, hvis du skulle få brug for det.

          Jeg var selv af sted i et år, hvor jeg rejste i Australien, New Zealand og Tasmanien. Det længste jeg rejste rundt med en anden backpacker var tre uger, efter vi havde mødt hinanden om bord på [url url=http://www.aferry.dk/f%C3%A6rger-til-new-zealand.htm]færgen[/url] fra Picton til Wellington (NZ). Det var en pige fra Frankrig og ellers rejste jeg med folk fra Tyskland, Holland, Spanien, Amerika osv, osv….. som jeg nok ikke havde mødt, hvis jeg havde rejst sammen med en anden fra DK.

          Men selvfølgelig er vi alle forskellige! Gør, hvad du har det bedst med og god tur. :-))

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account