This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Michael

Hej Marianne,
    Ja, man kan endog meget nemt ‘backpacke’ i Tanzania og mange andre afrikanske lande.
    I kunne også ændre planen en smule
    Så I f.eks. først besøgte Burundi, så rejste overland gennem Rwanda til Tanzania. I kommer ind vestfra og ankommer efter en dags rejse til byen Mwanza ved Victoria-søen. Her kunne I f.eks. besøge Ukerewe Island hvor der er gode cykelture og mange historiske steer fra de sidste 200 år.
    Fra Mwanza kan I tage på safari og ende op i Arusha og derfra tage til Zanzibar.
    Jeg vil gerne give flere detaljer.
    mvh
    Michael

arbirk2

Hej igen
    ovenstående er skrevet af mig, jeg glemte at logge på.
    mvh
    Michael

Anonym mariannen

Hej.
    Min veninde og jeg skal til Afrika til februar. Vores plan er at tage på safari i Tanzania, badeferie på Zanzibar og derefter rejse lidt rundt som backpackers….hvis det altså er muligt i Afrika..?!! Måske besøge min tante og onkel i Burundi. Er der nogen, der har nogle gode tips til, hvor det er godt at være og ikke alt for farligt?
    Og ellers bare gode råd?
    På forhånd tak!
    VH Marianne (paw_marianne@jubii.dk)

Anonym lise

Hej Michael, det lyder til du har god erfaring, skal ned og arbejde frivilig i cape town og derefter vil jeg gerne mindst se kilimajo, og victoria falls, men kan ikke rigtig finde noget der passer til mig med transport, og er også lidt usikker da jeg rejse alene og det er første gang, håber du har nogen gode råd, hilsen Lise.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account