Dette emne indeholder 4 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Rebecca 2 måneder, 2 uger siden.

• Afrejsedato: 01-12-2018
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Australien
  • Forfatter
    Anonym Kris

Hej 🙂
    Jeg er en 26-årig vestjyde, som planlægger en rejse til Australien i perioden november 18′ til februar(ish) 19′
    Jeg har tidligere været på familierejse i tre uger i Australien, men kunne hurtigt fornemme at det slet ikke var tid nok til at opleve det fantastiske land.
    Jeg er meget open minded for hvad der skal ske, men har et stort ønske om at købe en auto camper og se hvad dagen bringer.
    Jeg dykkede ved Great Barrier Reef, men havde ikke tiden til at tage certifikat, det skal jeg have denne gang 🙂
    Mit generelle ønske er at møde en masse spændende mennesker og opleve Australien fra sin bedste side.
    Smid en besked hvis vi skal arrangere noget sammen!

Anonym Pernille

Hej

Jeg er en pige på 26, der selv overvejer noget working Holiday i Australien. Eller ihvertfald at rejse rundt og opleve Australien, måske med en autocamper. Jeg vil meget gerne høre mere hvad du har i tankerne.

Anonym Niki

Hej,

Jeg er en pige på 29år og fra København. Jeg rejser til Australien på working holiday i September. Planen er at jeg skal bo og arbehde i Melbourne som udgangspunkt, men skal også rundt i landet, så er frisk på lidt road trip eller andet hvis du har lyst til at planlægge noget sammen? 🙂

Mvh
    Niki

Anonym Mia Herskind

Hej,

Jeg er 28 år, og backpackede 4 måneder i Asien sidste år.

Jeg tager afsted den 24. oktober til Australien, Cairns, og tager østkysten og lander i Melbourne.

Jeg jeg tager nord mod syd 🙂

Skriv endelig, hvis det passer til nogen af jeres planer 🙂

Anonym Rebecca

Hej Mia (og Kris)

Jeg er 23 år og fra København – jeg er pt på udveksling hvor jeg studerer på Griffith University i Gold Coast, men har tænkt mig at tage turen ned ad østkysten fra Cairns til Brisbane på henover november måned. Jeg lander i Cairns omkring den 29. oktober, og er meget interesseret i et road-trip 🙂

Mvh. Rebecca

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account