Dette emne indeholder 4 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Signe 3 måneder siden.

• Rejsens længde: 1 uge eller mindre
  • Forfatter
    Anonym Isabella Avci

Hej, jeg er en pige på 20 fra Køge som søger en eller flere rejsemakkere til en tur til Japan og evt flere lande i Asien i foråret 2019. Jeg tænker 1-1,5 måned. Jeg vil gerne ud og se naturen, opleve madkulturen, være aktiv og så vil jeg også gerne opleve nattelivet.
    Dato og rejselængde er endnu ikke fastlagt, så der er rig mulighed for at vi kan planlægge turen i fællesskab. Skriv meget gerne hvis det lyder interessant:)

Anonym Nicoline Christensen

Hej Isabella.
    Jeg har også planer om at tage en tur til Japan, men det er allerede her sidst i okotber. Kunne du være frisk på det, eller er det bestemt at du først skal afsted til foråret næste år?
    Mvh Nicoline

Anonym Anne

Hej,
    Hvornår i foråret har du tænkt at tage afsted?
    Jeg har nemlig selv planer om at tage til Asien og Japan/Kina i marts 2019 🙂

VH. Anne

Anonym Signe

Hej.
    Jeg er også ved at planlægge en rejse til asien, men det er i Januar. Hvad siger i til det? 😀
    Hilsen Signe

Anonym Signe

Hej.
    Jeg er ved at planlægge en tur til Asien i Januar, er i interesseret i at planlægge noget sammen?
    I kan kontakte mig på Facebook Signe Kjærsgaard Nielsen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account