Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Anonym Josefine hk 3 uger, 2 dage siden.

• Afrejsedato: 01-12-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Josefine hk 
    Deltager

Hej rejselystne drenge og piger!
    Jeg drømmer om at backpacke i Asien(mest sydøstasien) i et par måneder til et halvt år, og vil gerne opleve turen med en anden. Som udgangspunkt tænker jeg at starte rejsen i november/december 2019.

Om mig:
    Mit navn er Josefine, jeg fylder 20 år her i oktober og så er jeg igang med mit 2. sabbatår. Jeg elsker at rejse og har allerede rejst i 17 lande. Jeg synes at det er super fedt at være aktiv og nyder at bruge min tid i naturen og at gå på vandreture og stå på paddle-board mm. Det er fedt at få noget ud af hver dag og jeg tager hellere på en vandretur i bjergene end på en strand-ferie.
    Ift. rejsen er jeg desuden meget interesseret i at lave frivilligt arbejde med dyr (forskellige aber, elefanter, mm.) og jeg er desuden også åben for at gøre brug af bl.a. couchsurfing, wwoofing og workaway. Jeg prioriterer at spise og bo relativt billigt, så vi i stedet kan bruge flere penge på super fede oplevelser og en længere rejse.
    Jeg kunne meget godt tænke mig at rejse uden en egentlig plan, så vi har større mulighed for spontanitet, da det helt klart er med til at skabe nogle meget fine og autentiske oplevelser. Det er selvfølgelig meget rart at have en masse drømme og en idé om hvad man vil, men det er også rart at kunne bruge en uge ekstra hér og en uge mindre dér, uden at det går ud over f.eks. flybilletter.

Om dig:
    Jeg ser gerne at du er mellem 19-26 år og at du er klar på en rejse der ikke kun handler om hotel, restaurant og cocktails ved stranden. Ellers glæder jeg mig til at høre om hvem du er. 🙂

Jeg vil gerne mødes et par gange før turen, for at vi kan lære hinanden bedre at kende og for at snakke forventninger, økonomi og idéer igennem før vi tager afsted.

Så hvis du drømmer om en at dele en masse fede oplevelser med mig i Asien, så skriv endelig en besked til mig. Jeg kan kontaktes på mail: fine.hedegaard@gmail.com.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account