Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Signe 3 måneder siden.

• Afrejsedato: 30-09-2018
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Camilla

Hej alle!

Jeg er en (utrolig!!) rejseglad og eventyrlysten pige på 20 år. Jeg har længe gået og sparet op til endnu en backpacker tur til Asien – men da min rejsepartner måtte springe fra grundet studie står jeg og leder efter en/flere der er klar på at tage ud og opleve en masse spændende – hvis ikke hele vejen, så en del af tiden 🙂 Afrejsetidspunktet tænker jeg er et sted mellem slut november-start januar.

Jeg har tidligere rejst i Thailand, Laos, Vietnam, Malaysia og Cambodia. Så jeg forestiller mig at denne tur kunne gå til andre lande såsom Nepal, Filippinerne, Sri Lanka, Indonesien, Myanmar osv 🙂 Dog er jeg åben for andre forslag – så skyd bare løs!

Udover dette har jeg en plan om at arbejde frivilligt i Cambodia undervejs, da jeg har et bekendskab herhjemme fra Danmark af der har sin egen NGO der.

Jeg er både til ægte backpackerstil med hostels – såvel som et enkelt hotel i ny og næ når søvnmanglen er på sit højeste. Samtidig er jeg også til rolige aftener med en netflix-serie såvel som en god bytur med en masse drinks!

Smid en kommentar hvis det lyder som noget for dig – evt. med en email eller et link til din facebook profil så jeg kan sende dig en PB 🙂

Anonym Marie Louise

Hej Camilla.

Det lyder super spændende! Jeg fylder selv 20 om en uge, og har også kig på flere af de samme destinationer som dig. Du kan sende mig en mail på gimm.marielouise@gmail.com eller finde mig på facebook: Marie Louise Gimm 🙂

Anonym Signe

Hej.
    Jeg er også ved at planlægge en tur til Asien i Januar.
    Du må meget gerne sende mig en pb på Face. Jeg hedder Signe Kjærsgaard Nielsen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account