Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym William 2 måneder siden.

• Afrejsedato: 04-02-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym William

Hej,
    Jeg er en 20 åring fyr, der planlægger en backpacking tur til Asien her til februar.

Min plan er at turen skal vare 5-6 måneder (startende 04/02/2019), hvor jeg starter i New Delhi, Indien og så bevæger mig længere øst/sydøst ad en grov rejseplan: Indien, Nepal, Myanmar, Thailand, Malaysia, Indonesien, Filippinerne, Vietnam, Cambodia og Laos.

Jeg forestiller mig backpacking og simple living, boende billigt og lokalt, hvis muligt. Keyword værende billigt – tænker offentligt transport, helst ikke fly.

Jeg er SÅ frisk på diverse adventure oplevelser f.eks. sky diving, riverrafting, snorkling/dykning, trekking/hiking mm. og er åben for alle muligheder, hvor de så må åbner sig.
    Tænker, at de fleste destinationer ikke vil være så turistbefærdede, dog kan der være undtagelser, hvis attraktionen er så god ^^ f.eks. Bali.

Giv gerne lyd til enten min mail eller på facebook:
    WilliamTolstrup@hotmail.com & William Tolstrup

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account