Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Katrine Friis 4 måneder siden.

• Afrejsedato: 16-04-2019
  • Rejsens længde: 3 - 4 uger
  • Lande: Indonesien
  • Forfatter
     Katrine Friis 
    Deltager

Hej
    Jeg er en pige på 20 år, som gerne vil til Bali her i April/Maj, og jeg kunne godt tænke mig at have en at følges med.
    Jeg har umiddelbart tænkt mig at bo forholdsvis billigt, gerne på hostels, men med gode faciliteter.
    Jeg kunne godt tænke mig at besøge bl.a. Ubud, Giliøerne og Uluwatu, men tænker ikke at booke andet end de første par overnatninger hjemmefra. Jeg vil gerne snorkle, dyrke yoga, evt surfe, og opleve kulturen, men også gerne slappe af ved en pool og læse en god bog. Som person er jeg stille og rolig, og skal lige bruge lidt tid på at åbne mig op, men er også nysgerrig på verden og mennesker, og vil gerne danne nye relationer. Jeg spiser forresten vegansk 🙂
    Hvis det lyder som noget for dig, så skriv endelig til mig, og hvis du har en anden destination i tankerne må du også meget gerne skrive alligevel, da jeg er åben for andre muligheder.

Stine Jensen 
    Deltager

Hej Katrine!

Jeg synes dit opslag lyder rigtig spændende, da det er lige præcis sådan en rejse jeg står og gerne vil på! Jeg er 21 år, og har brug for lige at komme ud og opleve lidt ekstra inden en formentlig studiestart til september. Hvor længe vil du gerne være afsted? :-).
    Glæder mig til at høre fra dig!

Venlig hilsen Stine

Katrine Friis 
    Deltager

Hej Stine!

Det lyder godt!
    Jeg er klar til at tage afsted fra ca. d. 23. april, og vil gerne være afsted i minimum 3 uger, men skal bare være hjemme inden d. 25. maj. Hvordan passer det dig?

Vh.
    Katrine

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account