This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym rejseglad2

hej alle
    er der nogen der kender til noget billig overnatning i egypten? det skal være meget billigt.. men det er nød til at være et enkelt værelse, da jeg er extrem overfølsom over for kemikalier og ikke kan tåle at dele værelse med folk der bruger parfume osv.. jeg har en veninde der på et tidspunkt sov for 20 kr pr nat i et enkeltværelse uden bad og toilet da hun var i dahab (nær shaem el sheik) og jeg regner med at skulle til huragada.. desuden var det lidt skummelt sagde hun..
    men hvis hun kan få noget for en tyver vil jeg da mene at jeg kan få noget til højest 50 kr om dagen. men i den søgemaskine der er her inde er det billigste 60kr og på fire senge stue hvilket jeg desværre ikke kan..
    så er der nogen det kender til et sted hvor jeg kan få et enkeltværelse til under 50 om dagen vil jeg meget gerne høre fra jer.. især hvis i kender til noget hvor gulvet består af grus og småsten(det gjorde det der hvor min veninde boede) ville det være rigtig godt da jeg så slipper for de stærke kemikalier de vasker deres gulve i..
    på forhånd tak
    fra det rejselystne men fattige…

Anonym zien

Hej, vi har en 4 værleses luksus lejlighed i Luxor (Egypten) med alt i Til 150 kr pr nat! er der nogle for dig?

M.V.H
    Latif
    mobil. 29785304

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account