Hej
Min veninde og jeg har et ønske om at rejse til Japan, Australien, New Zealand og Bali i 3-4 måneder. Vi vil gerne have en masse oplevelser, men samtidig vil vi gerne spare så meget vi kan, med fx at bo på billige hostels osv.
I Japan (ca 3 uger) har vi planer om at rejse til Tokyo, Kyoto og Osaka, hvor jeg vil opleve især den japanske kultur og opleve naturen (fx mount Fuji).
I Australien (ca 4 uger) er det østkysten vi vil opleve (eventuelt roadtrip fra Sydney til Cairns). Vi vil gerne ud at dykke og surfe, opleve den smukke natur og dyreliv.
I New Zealand (ca 4 uger) vil det være roadtrip, helst både Sydøen og Nordøen. Her er det især naturen vi vil opleve.
Til sidst vil vi opleve hele Bali og Nusa Penida (ca 3 uger). Her er det både natur, dykning, surfing, kultur, templer osv.
Vi er som sagt villig til at spare penge, ved at bo på billige hostels, selv lave mad (dog vil vi gerne spise ude en gang imellem), ikke bo i den mest luksuiøse camper osv.
Hvad vil i gætte på, at det cirka vil komme til at koste?
Vi har gættet på omkring 80.000 – 100.000 kr. pr. person. Men vi har ingen idé om det er for højt eller for lavt sat?
Så det store spørgsmål er, hvad i vil gætte på, at det cirka vil komme til at koste?
(I må selvfølgelig gerne komme med andre anbefalinger, hvis i ligger inde med nogle til de forskellige lande) 😉
– Johanne
-
Dette emne blev ændret 1 år, 8 måneder siden af jo_to.