This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Karenhj

Hejsa…
    Jeg skal rejse fra Cairns ned langs østkysten til Melbourne. Har læst en masse i Lonely Planet m.m., men vil gerne høre om der er nogle der har erfaring med noget jeg bare ikke må gå glip af? Eller har ptøvet nogle supergode hostels?
    Desuden vil jeg gerne høre om der er nogle kan anbefale et dykkerkursus i Cairns?
    Mvh Karen

Anonym Marianne

Hej karen.
    Jeg har rejst fra sydney til cairns.
    Der er helt klart et par ting, som du skal opleve. Magnetic Island, hvor det er fedt at sejle med jet skii, ride på heste, leje scooters, se coalaer, fodre kænguruer etc. Men det er en meget lille ø.
    Så er der Byron Bay ikke langt fra Sydney. Bare en rigtig slap af by, hvor du kan lære at surfe.
    Airlei beach, med whit sundays, tag med en af de små både ud, som kommer du til at snakke med flere folk. Bo på beaches i Airlei beach.
    Så er der altid Fraiser Island, det er meget fedt og skide flot. Jeg vil bare anbefale dig, at finde nogle mennesker du vil i gruppe med inden du tager der over.
    Jeg har en ven i Melbourn, hvis du gerne vil have nogen at kontakte der. Han er australier. Mail mig på gandalffrodo@hotmail.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account