Tagget: 

Dette emne indeholder 3 svar, har 3 stemmer og blev senest opdateret af Anonym anders-toft-braun 2 måneder siden.

• Afrejsedato: 01-05-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Spanien
  • Forfatter
     Kathrine Rasmussen 
    Deltager

Hej
    Jeg er en pige på 20 der søger en rejsekammerat til min camino vandring start maj 2019.
    For mig er en caminomakker ikke nødvendigvis en man hænger op og ned af hver dag på ruten. vi skal dog stadig være på samme etape hver dag.

Der kan være dage man vil gå i forskelligt tempo, og andre dage hvor man gerne vil snakke med nogen mens man går.

Jeg går ikke ruten fordi jeg er virkelig hurtig og sporty, men derimod fordi jeg gerne vil have en oplevelse i rygsækken.
    mine planer er at færdiggøre ruten på 30-35 dage (Den franske vej)

Jeg håber der er en der har lidt samme tanker som mig, og gerne vil gå turen.

– Kathrine

Anonym Camilla Elkjær 
    Deltager

Hej Kathrine

Det er et herlig sammentraf, at jeg tilfældigvis lige kom fordi dit opslag, jeg tænker faktisk på at gå den Franske Camino til april-maj 2019. Jeg ved ikke om din rejse er fast lagt? Mit er ikke helt fast lagt endnu…
    Jeg havde enlig tænkt at jeg gerne ville gå den alene, men jeg har lidt sværte ved at komme igang med planlægningen. Men tror enlig at det er fordi, jeg inderes inde, syns det kunne være lidt rat at “følges med en” i starten eller noget at vejen eller i været fald bare vide at der er en i nærheden. Ved ikke hvad du tænker vi kan måske lige holde kontakt, du kan jo have mig i tænkere? 🙂

Mvh Camilla
    P.S Jeg er bestemt heller ikke nogen bjergged

Anonym Camilla Elkjær 
    Deltager

Hej Kathrine

Det er et herlig sammentraf, at jeg tilfældigvis lige kom fordi dit opslag, jeg tænker faktisk på at gå den Franske Camino til april-maj 2019. Jeg ved ikke om din rejse er fast lagt? Mit er ikke helt fast lagt endnu…
    Jeg havde enlig tænkt at jeg gerne ville gå den alene, men jeg har lidt sværte ved at komme igang med planlægningen. Men tror enlig at det er fordi, jeg inderes inde, syns det kunne være lidt rat at “følges med en” i starten eller noget at vejen eller i været fald bare vide at der er en i nærheden. Ved ikke hvad du tænker vi kan måske lige holde kontakt, du kan jo have mig i tænkere? 🙂

Mvh Camilla
    P.S Jeg er bestemt heller ikke nogen bjergged

Anonym anders-toft-braun 
    Deltager

Hej Kathrine!

Jeg

• Dette svar blev ændret 2 måneder siden af Anonym .
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account