Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Laura 3 måneder, 3 uger siden.

• Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Simone Nissen

Hej jeg hedder Simone og er 19 år gammel, og blev student i sommers. Jeg vil rigtig gerne ud og opleve verden, men synes det kunne være 100 gange bedre at gøre sammen med en, som man kan dele alle de fantastiske oplevelser med.
    Jeg vil rigtig gerne besøge følgende steder, men er også klar til at gå på kompromis.:
    Bali
    New Zeland
    Peru
    Thailand
    Australien
    Hertil synes jeg det kunne være fantastisk at købe eller leje en bil/van noget af vejen, f.eks. i Australien og bo i den.

Håber på at høre fra nogle af jer 🙂

Anonym Laura

Hej Simone
    Jeg er snart 21 år og har mit 2. sabbatår. Jeg vil gerne rejse igen til januar/februar og er interesseret i nogle af de samme lande. Jeg har dog nogle ønsker som er Filippinerne, Cuba og Mexico, men Bali og Peru vil jeg også gerne. Australien så jeg i år, så det er jeg ikke så interesseret i lige nu. Men idéen om en van lyder fed.
    Hvor lang tid tænker du at være afsted i? Jeg vil gerne være væk i min. 3 måneder.

Hilsen Laura

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account