This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mygind1

hej
    er der nogen der har erfaringer med gulf air og turkish airlines? – gerne på den nævnte strækning? Det er de billigste ved rejse i november 2012. Quaar airlines koster ca. 600 kr mere. vigtigt er selvfølgelig god plads/komfort, underholdningsmuligheder og rimelig god mad.

Anonym Saikou

Jeg rejste med Qatar Airlines denne gang og kan varmt anbefale dem. Mad, saeder, plads, underholdning ombord osv er det bedste jeg har proevet til dato.
    Stoppet i Doha er ca. midt paa turen, saa det er perfekt til lige at straekkes benene og transittiden er lav (1-2) timer.
    Du kan booke direkte fra deres hjemmeside, saa sparer du diverse kortgebyrer og kan vaelge saeder med det samme – vil ogsaa tro det er lettere at lave om paa reservationer der end hvis billetten er koebt gennem en 3. aktoer, hvis behovet skulle opstaa (har dog ikke proevet det).
    Naar jeg taenker paa alle de timer jeg brugte paa at lede efter billige billetter, saa er de sidste 5-600kr godt givet ud hos Qatar / overvejer at benytte dem fremover og saa spare miles sammen hos dem 🙂

Anonym KristineK

Vi er i asien nu og vi fløj med turkish airlines fra kbh til bangkok med mellemlanding i istanbul. Den første strækning fra kbh til istanbul er med et ‘mindre’ fly. 3 sæder på hver side af gangen. Det tager imellem 3-4 timer, så det betyder ingenting. Derefter er det et stort fly fra istanbul til bangkok. lækre sæder, videoskærm på hvert sæde med mange film, spil og andre underholdningsmuligheder. vi blev positivt overraskede over maden. Vi fik ialt mad 3 gange på turen – så kan kun give dem en varm anbefaling 🙂 man får også tæppe, pude og en toilettaske. Spar dine penge hvor du kan. Du får ikke dårlig kvalitet ved at vælge dem. Kender flere der bruger dem og som også har haft gode oplevelser…

Anonym ulle

Jeg har prøvet begge fly sels. spar de 600 kr.og flyv med turkish airlines fra kbh,det er næsten de samme kvaliteter de har.men hvis du skal vente for lang tid i transit for at spare de 600 vil jeg tænke mig om.
    Jeg foretrækker altid Emirates airline p.g.a. de er no.1,hvis priser er nedsatte.de flyver også fra kbh. prøv evt.travelmarked dk.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account