This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lui

Hej alle sammen

Jeg skal til AUS i 8 mdr og NZ 1 mdr og der bliver jo taget en masse billeder med digital kamera, men når man nu ikke har et hukommelses kort der kan indeholde så mange måneders billeder, hvordan gør man så nemmest med “fremkaldelse”?? Kan man brænde dem ned på en cd på de fleste netcafeer eller skal man gå til en fotohandler og få dem på en cd der?? HJÆLP!!

Anonym Kirsten

Synes du skal gå ind til en forhandler og få dem brændt over på en cd. Jeg har været i Aus i tre måneder og tog 600 billeder Men jeg valgte at købe flere kort for følte mig ikke helt sikker på det med at brænde på det tidspunkt. Ellers kan du købe sådan en smart lille tingeste som du kan ligge billederne over på, kan ikke huske hvad den hedder men spørg ved en forhandler. Ha en god tur.

Anonym Signe

Hej.
    Der findes internetcafeer rundt omkring baade i NZ og Australien, og i nogle af disse kan du nemt braende det over paa en cd. Men det vil vaere handy at have to memory cards, da man kan staa i den situation at man har fyldt det ene og ikke lige kan faa disse billeder foert over paa en cd.
    Go’ tur og glaed dig.

Anonym Anne

Det er INTET problem at få billeder brændt over på en cd. Jeg har rejst i både NZ og Aus. og der er internetcafeer overalt netop til det!! Dog er det en god ide at få lavet to kopier af billederne – behold et eksemplar og send det andet hjem til DK.. På den måde er du sikret dine billeder, hvis du sku være så uheldig, at din rygsæk blir stjålet..

Anonym Maja

Det er meget nemt at få brændt billeder ned dernede dt kst. mellem 5-10 $. Og det virker fint, i hvert fald de steder hvor vi fik det gjort, men jeg vil foreslå dig at købe dig et memory kort mere, man kan aldrig vide sig sikker, og det ville da være frygteligt ærgerligt hvis du skulle ende med at din rygsæk bliver stjålet og dermed dine cd’er med billeder. 2 kopier som en nævnte er en meget god ide!!

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account