Dette emne indeholder 2 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af  Jonas Andersen 4 uger siden.

• Afrejsedato: 07-01-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 uger
  • Forfatter
    Anonym stephanie sa

Hej allesammen.

Jeg er en pige på 27 år, som skal ud på eventyr.

Jeg leder efter en eller flere sjove og interessante mennesker til at rejse med.
    Jeg har to uger i januar fra d. 7 tom. d 20 januar.

Min egen idé er at tage til Goa og omegn i Indien, men jeg er faktisk åbent for andre ting hvis det er jeg finder en sjov rejsemakker, da jeg egentlig bare vil ud på eventyr.

Jeg har allerede backpacket gennem mellemarika til Colombia, samt Thailand og Vietnam. Så nu synes jeg at Indien kunne være fedt. Jeg vil gerne opleve den indiske kultur, det spirituelle af Indien og nogle festerne.

Er der nogle der har idéer, hører jeg meget gerne fra jer 😀 peace, love and harmony.

Jonas Andersen 
    Deltager

Hej Stephanie

Lyder spændende. Jeg har også i længere tid overvejet at tage tilbage til Asien lidt.. Nepal, Indien, Filippinerne og hvor man ellers lige måtte føle sig guidet hen mens man er der. Kunne sagtens være frisk på at se nærmere på en spirituel fest der 🙂 peace 🙂

Jonas Andersen 
    Deltager

Du kan skrive til mig på 60103778 hvis det er, så kan vi jo tage den derfra 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account