Dette emne indeholder 3 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Ida Marie 4 måneder, 1 uge siden.

• Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Mads

Hej Mit navn er Mads på 20 år jeg er en glad positiv og eventyrlysten type jeg ved godt at jeg er tidligt ude men går med nogle overvejelser om at tage en interrail tur ned igennem Europa her til sommer, men jeg mangler en rejse partner og ville derfor prøver herinde.

Jeg har overhovedet ikke nogle destinationer i tankerne, så er åbent overfor ALT, jeg ville gerne kører en low budget tur da penge ikke er noget der hænger på træerne så tænker at det bliver noget med telt for det meste, eller bare generelt prøve at finde alle de billigeste muligheder, som sagt har jeg ikke nogle steder i tankerne og håber som sådan også lidt at vi hører om noget så spændene at vi ændrer i planerne.

Anonym Mads

PS. Jeg er også meget aktiv så leder som sådan ikke efter en tur hvor vi bare skal fest og drikker hver aften, men derimod vil jeg gerne ud og se byer og flotte naturseværdigheder, men bare generelt se en masse anderledes ting så det ikke udelukkende bliver de “normale” turist destinationer 🙂

Anonym Laura Sofie Nielsen

Hej Mads.
    Er dine planer stadig at du tager på interrail i sommeren 2018?
    Jeg går nemlig også at overvejer interrail, men jeg søger nemlig også en jeg kan rejse med.
    Hilsen Laura

Anonym Ida Marie

Jeg vil gerne afsted med dog først mellem marts og maj 2019.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account