This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej Line,

Jeg har selv lige bestilt en jorden rundt billet igennem Jysk Rejsebureau og de har helt klart nogle fornuftige priser 🙂

Hazel

Anonym lineheden

Hvor meget skulle du af med, hvis jeg må være så fræk at spørge:-) Og hvor går din rejse hen?

Anonym Lineheden

Hej alle

Er der nogle der har erfaring med at køb og brug af jorden rundt billetter fra fx STAR Alliance, One World, Global Explorer eller andre selskaber?
    Fungerede det godt eller kan i anbefale at komme jorden rundt på en anden måde?

På forhånd tak!!!

Anonym Anonym

Hej Igen,

Jeg skal af med 17.400kr for denne rute,

Filippinerne – Bali – Australien – Hawaii – New York

Er det nogle af de samme destinationer du havde i tankerne og er du afsted i omkring juli-september 09, så kan det jo være vi ses..!

Anonym lineheden

Jeg skal til Argentina og derefter Australien med min familie i oktober-november (desværre ville ellers gerne mødes med nogle). Men da jeg bliver nødt til at holde et års pause fra mit studie tænkte jeg at jeg ville fortsætte på egen hånd når de tager hjem. Så den eneste plan indtil videre er at jeg vil, når jeg har sagt farvel til familien, rejse på vestkysten i Aus. og så muligvis rejse rundt i Asien bagefter.

Derfor tænkte jeg at disse jorden rundt billetter ville være sagen. Men det lyder nok til at i har fået fornuftige prise igennem andre selskaber.

Anonym Schalde

Jeg har også bestilt flybilletter (“jorden rundt”) gennem Jysk Rejsebureau, og kom i alt af med ca. 15000 kr. for billetter til Thailand (via Hamburg-London), fra Thailand til New Zealand (via Sydney), fra New Zealand til Sydney og turen hjem igen. Og ovenikøbet med to indenrigsflyvninger i Australien inkluderet. Meget fair, synes jeg.

Anonym Niclas

Tjek Kilroy ud, de har nogle eksempler, som er meget rimelige, og giver en masse ungdomsrabatter.

Anonym Niclas

Tjek Kilroy ud, de har nogle eksempler, som er meget rimelige, og giver en masse ungdomsrabatter.

Anonym Jim Thorhauge

Jeg kan anbefale One World, Da Lan Chile giver mulighed for at krydse det sydlige stillehav,

CPH – Chile – Påskeøen – Tahiti – Bora Bora – New zealand – Australien – Singapore – Malaysia – Thailand – Kina – Tibet – Nepal – Indien DK

Bugete 182 dage første gang, og lidt mindre anden gang.

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account