Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Caroline 1 måned, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 04-02-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Australien, Cambodia, Indonesien, Japan, Myanmar (Burma), Singapore, Sydafrika, Tanzania, Thailand, Vietnam
  • Forfatter
    Anonym Caroline

Hej jeg er en pige på 19 år (20 år d. 30/10). Jeg blev student i sommer, og jeg har drømt om at rejse i 5 års tid. Destinationerne og alt andet er rimelig meget til at gå på kompromis med, men jeg søger akut en at rejse med i februar/marts stykker og så 4-8 måneder frem!

Jeg ser helst at rejsen bliver tæt på lokalkulturen, at der skal ses de must-sees der er samt adventure såsom skidiving etc. Dertil, forventer jeg at man har en okay opsparing på lommen og selv er god til at gå på kompromis. Rejsen skal i min optik gøres billigt, men samtidig også med plads til luksus.

Hvis det lyder som noget for dig, så ring eller skriv endelig til mig. Don’t hesitate – alt kan diskuteres!
    Tlf: 53544613
    Email: carolinehi98@gmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account