Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3544541
     Camilla123

      Hej
      Jeg vil gerne rejse rundt i Australien et halvt år her til August.
      Mit engelsk er ikke super godt, så overvejer at starte i Sydney på en sprogskole i 1-2 mdr gennem Lisa! Sprogrejser, for at blive bedre klædt på sprogmæssigt inden jeg rejser ud.

      Så er det jeg gerne vil høre om der er andre der har erfaring med LISA! Sprogrejser?

      Vil i hvert fald lige være lækkert at høre om de kan anbefales, eller om der er nogen der kan anbefale andre sprogskoler i Sydney?

      På forhånd tak 🙂

      #3544543
       Mia86

        Hej Camilla,

        Jeg har desværre ikke selv haft muligheden for at rejse med LISA!, da jeg ikke kendte til dem, dengang jeg selv skulle på sprogskole. Men jeg har efterfølgende arbejdet hos dem på Malta, og jeg giver dem mine varmeste anbefalinger.

        Professionelt, styr på tingene, lokale undervisere (hvilket betyder meget), en god blanding af nationaliteter blandt deltagerne (også meget vigtigt) og gode forslag til after school activities og udflugter.

        Det var jo godt nok på Malta, men jeg kan da forestille mig, at de stiller de samme høje krav til undervisere og andet personale i Sydney 🙂

        Rigtig god tur!

        #3544554
         lauridsen_lars@hotmail.com

          Hej Camilla.
          Dit engelsk bliver jo meget beder når du har rejset et halvt år i Australien,
          Det er op til dig med sprog skolen,men du kommer til at rejse i et engelsk talen land,hvor du vil laere vildt meget engelsk,så hvorfor betale for det,hvem ved måske kommer du til at rejse med folk fra England,
          hvor du vil laere rigtig meget,lars

          #3545142
           tietgen1

            jeg rejser i slutningen af august også til sydney for at rejse rundt alene. mit engelske er heller ikke særlig godt, så hvis du høre om noget godt undervisning må du endelig skrive 🙂

            på forhånd tak

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account