This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej Kristian!
    Ved at søge på “Aoraki Mount Cook National Park” på denne kortfinder http://maps.live.com/ finder du Mount Cook National Park´s placering i New Zealand.
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Hej Kristian!
    Lige en tilføjelse: Husk også at skrive New Zealand i søgefeltet på kortfinderen.
    Mvh. Jesper

Anonym Anonym

Hej Kristian!
    Undskyld for jeg skrev: “Ifølge ovennævnte hjemmeside er det forbudt år 2003, at bestige Mt. Cook på grund af skred”. Det var i 1991 det ovennævnte forbud kom ifølge, hvad man kunne læse i danske aviser, som det fremgår af hjemmesiden.
    Mvh. Jesper

Anonym Kristian Mose

Hej.

Jeg besteg Mt. Kinabalu (4101 m) på Borneo tilbage i ’99…

og nu står jeg og skal til New Zealand til Marts…og derfor har jeg et spørgsmål ang. bestigning af Mt. Cook.

Er der nogen der har haft den dejlige oplevelse at kunne/måtte bestige Mt. Cook?

Hvem skal man kontakte ang. tilladelse, råd, guide osv, i form af mailadresser og tlf?

Håber I kan hjælpe mig!

Mvh. Kristian Mose

Anonym none

Hej Kristian!
    Du kan finde en artikel om Mt. Cook ved at klikke på “NZ Guide” på denne hjemmeside http://www.newzealand.dk/index1.html og derefter klikke på Canterbury.

Ifølge ovennævnte hjemmeside er det forbudt år 2003, at bestige Mt. Cook på grund af skred. Jeg ved ikke om det forbud stadig gælder.

I nævnte artikel står kontaktoplysninger til dem, som har med bjergbestigning, at gøre i Mt. Cook Nationalparken.
    Mvh. Jesper

Anonym none

Hej Kristian!
    Jeg glemte, at skrive dette “Når du har klikket på Canterbury skal du klikke på “Mt. Cook Nationalpark”
    Mvh. Jesper

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account