This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Hvad syntes i er bedst?? nogle der har dårlige erfaringer med OZ Experience?? eller omvendt?

Anonym Anonym

Har rejst med begge dele da jeg var i Australien. Og synes det er to ret forskellige ting. Greyhound tager dig fra A til B og det er sådan set det. Og det betaler du så også lidt mindre for end hos OZ experience, hvor man rejser mere sammen med de andre i bussen og overnatter de samme steder, tager på de samme ture og generelt er der lidt arrangementer under vejs. Oz er en nem måde at møde andre mennesker på. Og buschaufføren fortæller nogle ting undervejs. Greyhound er kun transport. Så det kommer jo an på hvad det er du vil have. Jeg synes begge dele var ganske udemærket…

Mvh. Marlene

Anonym Anonym

Hej,

Jeg har kun rejst med Greyhound, men mødte rigtig mange som var med OZ Exp, og de var ik så begejstrede. der er helt klart en forskel, OZ exp. er betydelig dyrere end greyhound. Ganske vist er der mere info undervejs og flere unge backpackere.Bussen med oz exp. stopper flere steder undervejs, det vil sige måske nogle små ubetydelige steder og derfor bliver rejsetiden længere. På greyhound kan du også hoppe af og på når du vil. Du møder mennesker i bussen på OZ exp. men du møder endnu flere når du står af bussen g begiver dig på hostel eller hvad du gør. Jeg sov hver eneste gang under hele busturen så er du klar til oplevelser, fest og farver når du står af. God Tur, hvad end du vælger !!!

Anonym Mads

Jeg har proevet begge ting og som de andre har sagt, saa er Greyhound kun koersel uden stop forskellige steder. OZ exp er noget helt andet. Paa de forskellige bus ture er der adskillige stop undervejs, hvilket kan vaere ret irriterende, hvis man bare gerne vil fra a til b.

Jeg vil anbefale Greyhound, da jeg ikke bryder mig saerlig meget om OZ. Guiderne paa OZ er flinke nok, men det er ikke lige altid de kan se at man bare gerne vil videre istedet for at spille cricket med dem? Og hvis man nu ender i en daarlig gruppe ved OZ, som man skal overnatte samme sted som, vaere sociale med…….tja – det gaar bare ikke.

Anonym Anonym

Jeg rejste med Greyhound, og er rigtig glad for det. Hvis jeg havde været alene havde jeg nok valgt OZ. Men man møder jo folk over det hele på hostels.
    Desuden er det ca. 1/3 del af prisen hvis man rejser med Greyhound.
    Har også hørt at det mest bare er party party party med Oz…

Anonym Anonym

eller gør lidt af hver. jeg rejste en tur tre dage med oz og det var fint men også rigeligt. greyhound er godt og kan anbefales! men prøv en “lille” strækning når i er der med oz og så akn i jo prøve greyhound bagefter. lad vær med at arrenger for meget hjemmefra!
    go tur

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account