Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Mathias Bruun 3 uger, 3 dage siden.

• Afrejsedato: 07-01-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: New Zealand
  • Forfatter
     Mathias Bruun 
    Deltager

Hej med jer.

Mit navn er Mathias, jeg er 21 år gammel. Jeg er lige nu igang med 3. sabbatår. Det første sabbatår var jeg på grupperejse til Ecuador og Galapagos i 2 måneder, i mit andet sabbatår var jeg i Tyrkiet og arbejdede som guide i 7 måneder. Mit 3. sabbatår skal jeg faktisk også arbejde som guide, men det bliver først fra starten af Maj, så jeg tænkte at bruge tiden ind imellem på en rejse til New Zealand.

Jeg har overhovedet ikke planlagt noget endnu, så det kommer til at være en lille smule spontant, da vi gerne skal tage afsted allerede i Januar. Jeg vil genre rejse rundt i ca. 2 måneder, fordi jeg ikke har penge til mere 😛 . Jeg vil gerne backpacke rundt i landet. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se alt den natur jeg kan, såsom parker, landemærke, trekking på gletcher og selvfølgelig nogle af de steder hvor Ringenes Herre er optaget og så er jeg også med på diverse adrenalinkick. Jeg har også dykkercertifikat, som jeg måske kan få luftet lidt.

Jeg vil gerne mere end jeg har penge til. Jeg kunne godt tænke mig at finde en der heller ikke har lyst til at bruge hele sin børneopsparing, men der er selvfølgelig nogle ting man bare ikke kan spare på. Det ville være vildt hvis vi kunne gøre det for 40.000 alt inklusiv. Det tror jeg dog ikke er muligt, men man kan jo se på det.

Jeg har noget familie der bor dernede, så det kunne også være vi kunne trække lidt på dem. Men jeg regner ikke med at være hos dem hele tiden.

Skriv her, på min mail eller Facebook hvis du syntes det lyder intressant. Jeg har åben for alt og alle 🙂

Mathias.bruun8@gmail.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account