Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  Maude Stærmose 2 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 15052019
  • Rejsens længde: 1 uge eller mindre
  • Lande: Danmark
  • Forfatter
     Maude Stærmose 
    Deltager

Hej
    Jeg søger en kvinde, som mig selv som godt kan lide natur og samtidig holder af at få brugt noget energi. Jeg foretrækker ture på maks 30 km pr dag.
    Jeg er kvinde på 51 år, som har vandret de seneste par år. Udelukkende på sjælland og lolland. Jeg stiller kun “krav” til en god seng. Gerne vandrehjem/kro/hotel. Livet er for kort til ondt i ryggen på grund af et elendigt liggeunderlag. Hvis vi kan planlægge relativ kort tid forinden afgang vil jeg foretrække det, både pga vejret men også fordi jeg har en syg mor, hvis tilstand kan blive forværret. Derfor er (nord) sjælland indenfor min primære comfortzone. Hundested, Hillerød, Tisvilde, Gilleleje, Helsingør, Nykøbing, Rørvig etc. steder jeg gerne vil prøve at gå længere ture. Har bil og vil gerne stille den til rådighed. Mulighed for at køre hjem og overnatte er også en mulighed.

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account