Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Morteza 2 måneder, 4 uger siden.

• Afrejsedato: 01042019
  • Rejsens længde: 1 - 2 uger
  • Lande: Portugal
  • Forfatter
    Anonym Morteza

Kære rejseven

Jeg vil meget gerne ud og rejse men er alene og det synes jeg vanskeliggør tingene:
    – Rejserne er dyrere.
    – Ingen at snakke med.
    – Ingen at dele oplevelserne med.

Derfor:
    Jeg leder efter en rejsepartner til rejser 1 til 2 gange om året. Overvejer næste gang en rundrejs- tur til Pourtugal.
    Jeg er robust, nysgerrig, ansvarsbevidst, pålideligt og har lyst til kulturel/ historiske oplevelser. Foretrækker du europæiske spændende rejsemål mere end traditionelle chartermål, er du 40, + / – 10 år, må du meget gerne sende mig en mail. Jeg forstiller mig at vi mødes i her på Fyn eller i midt Julland og ser vi har noget til fælles og så planlægger evt. rejse herefter. Jeg er en mand, der arbejder indenfor interkulturel kommunikation.

Mine ønskerejsemål: Portugal, Spanien eller Grækenland.
    Men andre rejsemål kunne også have interesse.

Hvis dette har fanget din interesse, så skriv her til mig.

Rejsekammerat med danskbaggrund som er bosiddende i Odense/ Fyn eller midt Jylland – området, søges.

Jeg er en 55 årig mandlig pædagog, der til dagligt beskæftiger mig med interkulturel pædagogik. Jeg er ikke-ryger, nysgerrig, meget pålidelig og forhandlingsvenlig.

Jeg håber ad denne vej at finde en ny ven, som har lyst til og mod på at rejse sammen med mig. Det drejer sig om alle aspekter af rejselivet, såsom at udforske lande, de kulturelle seværdigheder i disse, spise på lokale restauranter for at opleve stemningen, gå på opdagelse i naturen, osv. Jeg foretrækker at rejse på egen hånd sammen med en kammerat. Det er ligegyldigt, hvilken måde, vi rejser på – tog, fly eller bus – hovedsagen er, at vi får oplevet en masse sammen.

Har du lyst til at mødes og finde ud af, om vi kunne blive rejsevenner, så skriv endelig uforpligtende til mig på mail: imaginelennon1@gmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen.
    Morteza

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account