Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Mia 1 måned, 1 uge siden.

• Afrejsedato: 07-07-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 uger
  • Forfatter
    Anonym Martin

Hej

Jeg er en fyr på 28 år, som pga. travlhed er kommet sent i gang med rejseplanerne 🙂

Dette har dog ikke fjernet min rejselyst og min idé er at samle en lille gruppe der kunne rejse i Europa eller Skandinavien. Den endelige destination er ikke fastlagt, så er fuldstændig åben for ideer. Min plan er at rejse først/midt i næste måned. Nogen der er game? 🙂

Mvh. Martin

Anonym Mia

Hej Martin,

Hvis du gerne vil rejse rundt i Skandinavien, kan jeg varmt anbefale Færøerne som en af dine destinationer. Her er fuldstændig fantastisk, og vi blev meget overvældede af naturen.

Færøerne er nem at rejse rundt i, og har god infrastruktur. Det kan dog anbefales at leje en bil, da du kan komme rundt og se mere – og så er det selvfølgelig mere fleksibelt.

Vi var der desværre kun en weekendtur, men kan dog anbefale dig at tage til Tórshavn, Kirkjubøur, Klaksvik og Saksun, som alle er helt fantastiske steder at besøge 🙂

Rigtig god tur

Med venlig hilsen

Mia

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account