Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af  August Andersen 2 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 03-03-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Argentina, Peru
  • Forfatter
     August Andersen 
    Deltager

Hej! Jeg er helt fast besluttet på, at jeg vil ud rejse til Sydamerika til marts. Jeg ved at jeg vil opleve Patagonien og vil gerne vandre til Macchu Picchu, men jeg vil rigtig gerne opleve det med andre. Derudover er jeg åben for andre idéer hvad angår destinationer. Jeg skal senest være hjemme i midt maj.

Om mig: Jeg hedder August, er 23 år, kommer fra Ringkøbing i Vestjylland men er pt bosat i Århus. Jeg er ikke vildt erfaren i at rejse, men jeg har et positivt sind og er simpelthen bare SÅ klar til at komme ud og opleve en masse. Jeg afsluttede i sommer et højskole ophold, så jeg er vant til at være tæt sammen med andre mennesker – og jeg elsker at opleve ting med andre!

Kontakt mig på facebook August Hjerrild Andersen eller på min mail augusthjerrild@gmail.com. Jeg håber at høre fra jer!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account