Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Caroline 1 måned, 1 uge siden.

• Afrejsedato: 02-01-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Albanien
  • Forfatter
    Anonym Julie

Hey! Mit navn er Julie, og jeg er 20 år gammel. Jeg blev student i sommers, og søger nu en rejsemakker at udforske en ny del af verden. Jeg har tideligere været på udveksling i Taiwan for at lære kinesisk, og er lige kommet hjem efter 2,5 måned i Irland, hvor jeg blandt andet blaffede mig rundt langs den irske kyst og couchsurfede hos de lokale. Jeg vægter mødet med de lokale højt, og elsker at rejse rundt uden alt for mange planer, så man har plads til at lade sig inspirere af de lokales forslag. Desuden foretrækker jeg også at rejse så billigt som muligt, men selvfølgelig er der også plads i bugettet til hvad end rejsen bringer :))

Destinationen er ikke altafgørende for mig, men elsker at besøge de steder, som ikke er alt for turistede. Det kunne være steder som Canada, Fiji, Peru, Chile, Brasilien, Vietnam, Cambodia, Rusland Albanien, Indien, Nepal eller en interrailtur rundt i Europa – Eller noget helt helt andet!! Er åben for det meste!!

Send gerne en besked på Facebook ved interesse, da det nok er her det er nemmest at få kontakt med mig!! :)) – OG tøv da endelig ikke med det!!

Anonym Caroline

Hej Julie. Du lyder som den rette person jeg skal rejse med! Hvad er dit tlf nr., e-mail eller hvad du på Facebook, så jeg kan kontakte dig?
    Knus Caroline Hergot Iversen (20 år)
    E-mail: carolinehi98@gmail.com

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account