Dette emne indeholder 1 svar, har 2 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Sarah Andersen 6 måneder siden.

• Afrejsedato: 01-06-2019
  • Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Lande: Australien
  • Forfatter
     Emily 
    Deltager

Hey! Mit navn er Emily, jeg er 20 år gammel og så har jeg et ønske om at rejse jorden rundt. Hvor turen skal gå hen er sådan set underordnet, dog har jeg et ønske om at se Australien. Jeg søger en som vil med ud at rejse fra omkring juni/juli og meget gerne 4-8 måneder frem!

Jeg tænker at rejsen skal gøres så billig som mulig dog med plads til lidt luksus en gang imellem. Selv ønsker jeg at opleve en masse, møde lokale, prøve nyt mad, drikke kolde øl og generelt få en mega fed oplevelse!

Så hvis det lyder som noget for dig er du meget velkommen til at kontakte mig, jeg er åben for ideer og alt kan diskuteres!
    Tlf: 42243729
    Email: edicker@bbsyd.dk

Anonym Sarah Andersen 
    Deltager

Hej Emily. Jeg hedder Sarah og er 20 år gammel. Jeg kunne godt være interesseret i at rejse med dig jeg har dog nogle enkelte spørgsmål. Hvad budget regner du med at have på din rejse og ville du være åben for at rejse 3 måneder sammen?

– Sarah

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account