Dette emne indeholder 0 svar, har 1 stemme og blev senest opdateret af Anonym Sofie Davidsen 2 måneder siden.

• Afrejsedato: 11-03-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Vietnam
  • Forfatter
    Anonym Sofie Davidsen 
    Deltager

Hej mit navn er Sofie, jeg er 20 år gammel og til hverdag arbejder jeg som tjener/cafemedarbejder.

Jeg vil meget gerne afsted i starten/midten af marts og så være afsted i cirka 2 måneder.

Jeg er igang med mit sabbatår hvor jeg har været hjemme i 1-2 måneder efter at have været i Irland som aupair i 4 måneder, nu ønsker jeg at opleve noget helt andet og en helt anden kultur og ønsker derfor at udforske Asien. Jeg vil meget gerne til både Vietnam og Nepal men er mere end åben for foreslag/ændringer, jeg ønsker at finde en rejsemakker som vil ud og opleve Sydøstasien med mig som gerne vil udforske deres kultur og deres smukke natur med mere.
    Jeg er meget nede på jorden og håber jeg kan finde en der vil med på eventyr.

I kan kontakte mig her, på facebook: Sofie Davidsen eller på mail: sofie-sd@hotmail.dk håber meget på at høre fra dig/jer

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account