Dette emne indeholder 0 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Mathias 2 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 01-01-2019
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Sydkorea
  • Forfatter
    Anonym Mathias

Hej med dig!

Jeg har i en længere periode planlagt en super fed tur til asien i starten af januar, men desværre var min partner nødt til at afmelde pga. jobmæssige årsager. Jeg leder derfor efter en ny person, som har lyst til at dele oplevelserne med mig! 🙂

Jeg forestiller mig at vi rejser i 2-3 måneder i lande som fx. Sydkorea og Vietnam. Rejsen er slet ikke gennemtænkt endnu så er helt frisk på alt indput.

Personligt vil jeg gerne rejse, da det kunne være super fedt, at kunne opleve hverdagslivet i de forskellige lande og dykke helt ned i kulturen uden filter.
    Det med at spise streetfood og se de lokale begivenheder er noget jeg finder super fedt! Men der er selvfølgelig også plads til hyggelige netflix aftener og lidt øl en gang i mellem 🙂

Jeg er en 19 årige mand som lige har færdiggjort HHX med interesse i iværksætteri mv.
    Hvis du tror at vi kunne have det godt sammen så kan du kontakte mig på min mail. Så kan vi snakke over en øl eller noget drikkelse 🙂

E-mail: mathiasnguyen@outlook.com

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account