Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Selma 10 måneder, 2 uger siden.

• Rejsens længde: 3 mdr. - 1 år
  • Forfatter
    Anonym Hannah

Hej! Jeg er en pige på 20 år fra Nordsjælland, der drømmer om at rejse rundt i Asien til foråret.

Jeg er forholdsvis åben over for rejseforslag, men syntes især, at Thailand, Vietnam og Cambodia kunne være interessant, men er som sagt åben over for andre forslag. Det kunne f.eks. også være at kombinere Asien med f.eks. frivillig arbejde eller lign. Jeg har planer om at tage af sted i mid/slut marts evt start april. Rejselængde på ca. 2-3 måneder. Om du er dreng eller pige er underordnet, men jeg ser gerne, at du er mellem 19-22, og vægter spontanitet højt, da det giver en større frihed, når alt ikke er planlagt på forhånd. Der må gerne være fart over feltet, så vi kan få oplevet en masse, dog skal der også være plads til ren afslapning på stranden. Jeg søger at opleve de lidt mere unikke oplevelser såsom lokalbefolkningen, solopgangen over f.eks. Mount Batur, storslåede vandfald, rafting og snorkeling mm.

Hvis dette opslag fandt interesse synes jeg bestemt at du skal skrive. Du kan kontakte mig her eller via email:

mail:
    hannahktlund@gmail.com

Med venlig hilsen

Hannah

Anonym Selma

Hej!
    Jeg rejser alene rundt i Asien i øjeblikket, men æbler det kunne være hyggeligt at have en anden en at rejse med noget af tiden også. Så hvis du har lyst, kan vi mødes herovre og rejse rundt sammen? Jeg er pt. I Cambodja, men rejser til Vietnam 26. Februar og er der en måneds tid eller to og rejser derefter videre til laos. Hvis du er interesseret, så send mig en mail (selma.b.b@hotmail.com) og så kan vi evt finde ud af noget.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account