Dette emne indeholder 1 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Amanda 4 måneder siden.

• Afrejsedato: 25-03-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Lande: Japan
  • Forfatter
    Anonym Celina Simone Wolff

Hej, jeg søger en rejsemakker til Asien! Har planer om, at tage afsted midt-slut marts og være afsted i 2-2,5 måned. Jeg vil meget gerne opleve Vietnam, Thailand og Bali.

Jeg drømmer om, at lave så mange adventure oplevelser som muligt. Vil gerne se den smukke natur, dykke, sky diving, måske surfe, bestige et bjerg for at se solopgangen, feste til den lyse morgen og ikke mindst bare nyde omgivelserne og ligge i en hængekøje på en strand med en kold drink 😉 Men ellers tænker jeg, at jeg bare vil afsted og tage en dag ad gangen. Jeg vil så vidt muligt gerne undgå, at bruge penge på dumme turistfælder men i stedet selv ud og udforske landende og møde nye mennesker.

Jeg håber at der er en derude, som drømmer om det samme som mig og få en masse fede oplevelser sammen 🙂 – Så hvis noget af dette fangede din interesse, så skriv endelig til mig og vi kan mødes over en kop kaffe eller lign.

Mail: celina.wolff@livde.dk
    Facebook: Celina Simone Wolff

Anonym Amanda

Vietnam i november/dec?

Jeg søger rejsepartner eller blot en til af dele nogle oplevelser med i Vietnam midtnovember/start december.

Måske det kunne være dig?

Du er 25-33 år.
    Køn er underordnet. Blot du er med på lidt forskellige kulturelle og naturoplevelser.
    Det er min første gang i Vietnam, i Asien i det hele taget.

Jeg befinder mig i det centrale Vietnam på daværende tidspunkt så måske vi kunne mødes der et sted. Hoi Ann eks.

Skriv så finder vi ud af mere.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account