Dette emne indeholder 5 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Emmy 5 måneder, 3 uger siden.

• Afrejsedato: 01-07-2018
  • Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Emilie

Hej!
    Jeg går med en ret spontan drøm om at tage til Asien og backpacke i løbet af sommeren, og søger derfor en eller flere at rejse med. Jeg er 21 år gammel, om du er 18 eller 40 har ikke meget at sige, så længe der er god kemi mellem os. Hvor i Asien og længden på turen er du med til at bestemme, da jeg endnu intet har planlagt – mine eneste krav er at der skal opleves noget, men der skal også være plads til afslapning og hygge aftener med øl! Jeg er meget åben omkring alt på turen, så skriv endelig hvis du vil planlægge denne tur med mig 🙂

Anonym Rune Rasmussen

Hej Emilie.
    Har du en FB eller mail man kan kontakte dig over :)?
    mvh Rune

Anonym Emilie

Emilie Ludvigsen på fb 🙂

Anonym Rune Rasmussen

Jeg finder en del Emilie Ludvigsen, men jeg har skrevet til den øverste på listen i håb om at det er dig :).

Anonym Mads og Camilla

Hej Emilie,

Fedt at høre du vil ud og opleve verden! Der er rigtig mange fede ting at opleve i Asien, så du vil bestemt ikke fortryde det.

Vi har selv rejst rundt i nogle af landende, så hvis du mangler inspiration til hvor du skal tage hen, har vi skrevet om vores oplevelser her: http://www.backpackerne.dk/category/asien/

Vi håber du får en rigtig fed tur når du skal afsted!

De bedste rejsehilsner,
    Mads og Camilla
    Backpackerne.dk

Anonym Emmy

Hej Emilie

Se evt. mit indlæg under Sydøstasien – “Thailand og Cambodia i sommerferien”, hvis du tænker det var noget?

Mvh Emmy

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account