Dette emne indeholder 2 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Malene 9 måneder, 1 uge siden.

• Rejsens længde: 1 - 2 måneder
  • Forfatter
    Anonym Sofie Nørreriis

Hey, mit navn er Sofie og jeg er 20 år gammel. Jeg vil rigtig gerne tage en lidt mere spontan tur rundt i asien i en måned eller halvanden. Jeg vil rigtig gerne afsted i maj.Personligt vil jeg gerne se Japan, da det er et land jeg er meget fascineret af, dog vil også rigtig gerne se thailand,Bali, Vietnam, Cambodja, Laos osv og er derfor også med på bare at se nogle af de lande og se Japan ordneligt en anden gang hvis det ikke er noget for dig.

Jeg er en meget udadvendt pige som elsker at tage på eventyr og tage tingene som de kommer. Selvfølgelig vil jeg gerne have en form for overordnet plan, såsom de destinationer vi ville skulle besøge sammen, og selvfølgelig nogle attraktioner man bliver “nødt” til at se. Dog vil jeg samtidig gerne kunne være spontan på min tur og virkelig bare opleve kulturen og udvikle mig selv som person. For mig er det vigtigt at se det lokale men samtidig også møde en masse nye mennesker, få drukket nogle øl og i det hele taget bare nyde livet og få nye venner og oplevelser jeg aldrig vil glemme. Derfor tænker jeg også det kunne være vildt at have en rejsepartner som ikke er ens bedste ven fra starten af, idet at man vil opleve alting på en helt anden måde og forhåndenligt få en helt unik ferie sammen med nye indtryk og samtidig vil man også være bedre til at møde nye mennesker sammen.

hvis du har lyst til at vide mere om mig så skriv endelig!!

knus

Anonym Laura

Hey sofie, har du en e-mail adresse jeg kan skrive til dig på?

Anonym Malene

Hey Sofie,
    Jeg er en pige på 21 år. Jeg går og tænker på at backpacke i Asien i slut maj/senest start juni indtil midt juli. Dvs 1,5-2 måneder. Jeg er meget interesseret i at besøge Vietnam, øhop i Thailand, Malaysia mf. Men er også åbent for alt andet i Sydøstasien. Jeg ønsker heller ikke at booke for meget på forhånd og tage rejsen lidt som den kommer, dog gerne lidt på budget dvs primært bo på hostels. Jeg er udadvendt og elsker at møde nye mennesker. Hvis det lyder som noget kan vi snakkes ved.

Du kan evt sende din mail eller facebook 🙂

Mvh
    Malene Sif Sørensen

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account