Dette emne indeholder 4 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af Anonym Jacob 2 måneder, 1 uge siden.

• Afrejsedato: 22-10-2018
  • Rejsens længde: 3 - 4 uger
  • Lande: Japan
  • Forfatter
    Anonym Nicoline Christensen

Hej! Mit navn er Nicoline og jeg er 20 år. Jeg har fået den skønne ide at tage til Japan sidst i oktober (dato ikke fastsat), og så en 3-4 uger frem. Det eneste problem er bare, at jeg mangler en at rejse med! Og det er så her DU kommer ind i billedet!
    Jeg søger en frisk rejsepartner mellem 18-25 år, køn er ligegyldig, men du skal bare være frisk på at opleve en masse af Japan.
    Så hvis det lyder som noget for dig, så skriv endelig til mig 🙂 Eller find mig på facebook, Nicoline Christensen

Anonym Isabella

Hejsa, jeg kan se at du har kommenteret på mit indlæg ang. Japan i foråret – jeg er muligvis frisk på at tage afsted før det. Kontakt mig meget gerne på facebook, Isabella Avci. Jeg kunne ikke lige finde dig :/

Anonym Astrid

Hej Nicoline og Isabella

Er det stadig jeres plan at rejse til Japan og evt. andre steder i Asien? Jeg har nemlig selv seriøst overvejet at tage til Japan og muligvis også Vietnam her i slutningen af oktober eller i november 🙂

Anonym Signe

Hej.
    Jeg er ved at planlægge en tur til Asien i Januar, er i interesseret i at planlægge noget sammen?
    I kan kontakte mig på Facebook Signe Kjærsgaard Nielsen

Anonym Jacob

Hey

Jeg er i Japan nu, og 3 måneder frem.
    Så vi du er frisk på en omgang sushi er du velkommen til at skrive på Facebook

Jacob Steffensen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

eller

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

eller

Create Account